loader image

سوال های متداول

سوال های متداول

یدک کشی به فرآیند کشیدن یا کشیدن وسیله نقلیه معلول، آسیب دیده یا پارک شده غیرقانونی با استفاده از وسیله نقلیه دیگری، معمولاً یک کامیون یدک‌کش، با استفاده از میله بکسل، طناب یا زنجیر اشاره دارد. کامیون های یدک کش می توانند شامل کفی خودروبر یا خودروبر یدک کش باشند و به اندازه وسیله نقلیه بستگی دارد.

یدک کشی زمانی ضروری است که وسیله نقلیه به دلیل نقص مکانیکی یا آسیب ناشی از تصادف قادر به حرکت نباشد، هنگامی که به طور غیرقانونی پارک شده است یا زمانی که نیاز به حمل و نقل در فواصل طولانی دارد.

شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره 09174500075 تماس حاصل نمایید.

شرایط مختلفی بر روی هزینه حمل خودرو تاثیر گذار خواهد بود، از جمله  نوع خودرو، مسافت، مدل ساخت خودرو و… با این حال ما خیالتان را از قیمت مناسب در مقایسه با سایر رقبا راحت میکنیم.

چک کردن ماشین حمل خودرو تنیظم باد لاستیک ها چک کردن اتصالات جهت حمل خورو رانندگی مطمئن و با آرامش حرکت با سرعت مطمئنه توزیع بار در حمل خودرو و یا خودروبر کفی.

حمل خودرو از شیراز به تهران – حمل خودرو از تهران به شیراز – حمل خودرو از شیراز به اصفهان – حمل خودرو از اصفهان به شیراز – حمل خودرو از شیراز به مشهد – حمل خودرو از مشهد به شیراز – حمل خودرو از شیراز به بندر – حمل خودرو از بندر به شیراز

خودروبر کفی به آن دسته از خودروهای یدک کش گفته می شود که ماشین معیوب را بر روی کفی خود قرار داده و بدون کشیدن،خودرو را حمل میکند که معمولا برای خودروهای با گیربکس اتوماتیک و خودروهای شاسی بلند و لوکس استفاده می شود

یدک کش چرخگیر به آن دسته از خودروهای حمل گفته می شود که ماشین معیوب را از چرخهای جلو بلند میکند و عمل حمل را انجام می دهد از این نوع خودربر ها برای حمل ماشین های بدون سینی یا دارای ارتفاع کم با سطح رمین یا سپرهای بزرگ استفاده می شود

تریلر خودروبر نیز نوعی خودروبر کفی است که برای حمل بیش از یک خودرو استفاده می شود. تریلر های خودروبر نیز در دو نوع 6 تایی و 8 تایی هستند. یعنی قابلیت حمل 6 یا 8 خودرو را دارند. تریلر ها برای حمل خودروهای برون شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

این شامل اتصال وسیله نقلیه ناتوان به کامیون یدک‌کش با استفاده از یک ضمیمه ایمن مانند قلاب بکسل یا محور است. کامیون های یدک کش از یک هیدرولیک یا زنجیر برای بالا بردن وسیله نقلیه استفاده می کنند. سپس یدک‌کش وسیله نقلیه را به مقصد مورد نظر خود، مانند تعمیرگاه یا پارکینگ توقیف می‌کشد.

در اغلب موارد، حضور مالک وسیله نقلیه در طول فرآیند یدک کشی الزامی نیست. با این حال، توصیه می شود هر گونه وسایل شخصی را قبل از یدک کشی از خودرو خارج کنید.

اکثر وسایل نقلیه از جمله اتومبیل، موتور سیکلت، کامیون و وسایل نقلیه تفریحی را می توان یدک کش کرد. با این حال، ممکن است محدودیت هایی بر اساس ظرفیت یدک کش کامیون یدک کش یا الزامات خاص برای انواع خاصی از وسایل نقلیه مانند AWD یا وسایل نقلیه الکتریکی وجود داشته باشد.

اینکه یدک کشی تحت پوشش بیمه است یا خیر بستگی به بیمه نامه خاص دارد. برخی از بیمه نامه ها ممکن است شامل پوشش امداد جاده ای باشد که ممکن است در شرایط خاص هزینه های یدک کشی را پوشش دهد. توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر بیمه نامه خود را بررسی کنید یا با ارائه دهنده بیمه خود تماس بگیرید.

مدت زمان فرآیند یدک کشی بسته به عواملی مانند موقعیت مکانی، در دسترس بودن کامیون های یدک کش و شرایط ترافیکی می تواند متفاوت باشد. خودروبر شیراز پرشین و شرکتهای خودروبر تلاش می کنند تا خدمات سریع ارائه دهند، اما ممکن است در شرایط خاصی تاخیر ایجاد شود.

 

اگر وسیله نقلیه شما بکسل شده است، باید با مقامات محلی یا اجرای پارکینگ تماس بگیرید تا محل توقیف را تعیین کنید. شما معمولاً نیاز به ارائه مدرک مالکیت و پرداخت هرگونه هزینه لازم برای بازیابی وسیله نقلیه خود دارید.