loader image
خودروبر چرخ گیر

خودروبر چرخ گیر

سرویس بکسل (خودروبر چرخ گیر) بازیابی تصادف چیست؟ همه ما حداقل یک بار در زندگی خود شاهد یک عمل یدک کش منظم بوده ایم. با این حال، بسیاری از ما نه با خدمات یدک کش مخصوص بازیابی مواجه شده ایم و نه می دانیم که آنها چیست.

هر حادثه ای که در آن وسیله نقلیه ای در اثر برخورد یا خارج شدن از جاده، به ابزارهای تخصصی و افراد آموزش دیده برای بازیابی نیاز دارد.

معمولا وسایل نقلیه بزرگ مانند کامیون و اتوبوس به این سرویس نیاز دارند. ندانستن از چه کسی کمک بخواهید می تواند شما را ناامید و احتمالاً در معرض خطر قرار دهد، به خصوص اگر در شب یا در وسط یک بزرگراه با موقعیتی بی سابقه روبرو هستید.

تماس با یک شرکت یدک کش برای کمک ممکن است تنها لطف شما باشد.

یدک کشی بازیابی یا بازیابی خودرو به ابزار و تجهیزات تخصصی برای بازگرداندن وسایل نقلیه آسیب دیده به محل ایمنی نیاز دارد. در این پست، انواع مختلف یدک کشی بازیابی تصادف و زمانی که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید، بحث خواهیم کرد.

خودروبر چرخ گیر

بازیابی سبک – خودروبر چرخ گیر

وسایل نقلیه استاندارد مانند خودروها و مینی ون ها به این نوع یدک کشی بازیابی خودرو نیاز دارند تا آنها را از محل حادثه خارج کند.

نجات خودرویی که خارج از جاده در یک گودال رفته، در گل و لای گیر کرده است یا در مسیر دره یا کوه سر خورده است، نیازمند دانش مناسب و ابزارهای تخصصی برای یک فرآیند موثر است.

کارشناسان یدک کش بازیابی قادر به جابجایی و حذف هرگونه ماده یا شی موجود در محل حادثه هستند که می تواند خطرناک باشد.

هنگامی که با موارد زیر روبرو می شوید ممکن است به یدک کشی وسیله نقلیه سبک نیاز داشته باشید:

  • پنچر شدن لاستیک یا ترکیدن لاستیک.
  • خرابی خودرو به دلیل ایراد خودرو.
  • موتور یا شارژ باتری.
  • تصادفات خارج از جاده.
  • بلوک های زمین یا جاده های خطرناک که باعث چرخش یا سر خوردن خودرو از جاده می شود.
 

بازیابی سنگین – خودروبر چرخ گیر

بازیابی سنگین و بازیابی سبک در درجه اول از نظر وزن وسیله نقلیه که باید بازیابی شود متفاوت است.

وسایل نقلیه بزرگ گاهی اوقات در جاده ها شتاب زیادی پیدا می کنند. این در نهایت باعث می شود راننده کنترل خود را از دست داده و خودرو منحرف شود. این منجر به غلتیدن کامیون یا تریلر از جاده می شود یا به طور کامل از جاده خارج می شود. کشیدن آنها از محل حادثه به دلیل جرم سنگین آنها بسیار دشوار می شود و بنابراین نیاز به قابلیت های تخصصی یدک کشی برای بازگرداندن آنها به ایمنی است.

وسایل نقلیه سنگین‌تر مانند اتوبوس‌های پر بار، تریلرها، RVs یا تراکتورها را نمی‌توان با استفاده از یک یدک‌کش معمولی بازیابی کرد. ابزارهای ویژه، آموزش مناسب و تجربه مناسب برای بازیابی ایمن وسایل نقلیه سنگین ضروری است، به خصوص اگر آنها از جاده اصلی دور باشند یا واژگون شوند.

بازیابی کارهای سنگین می تواند چالش برانگیز باشد زیرا شامل اجرای دقیق بسیاری از جنبه ها مانند اطمینان از ایمنی همه و بازیابی موثر خودرو است. یک شرکت یدک کش قابل اعتماد از تجهیزات و تخصص مناسب برای رسیدگی به بازیابی های سنگین برخوردار است. خدمات بازیابی سنگین معمولاً شامل موارد زیر است:

  • بازیابی ماشین آلات
  • بازیابی کامیون های نیمه سنگین
  • بازیابی تراکتور-تریلر

زمان نیاز – خودروبر چرخ گیر

در برخی موقعیت های امداد حادثه، یدک کشی سنتی یا استاندارد برای بازیابی ایمن وسیله نقلیه کافی نیست.شما به یک سرویس بازیابی تصادفات نیاز دارید که از تجهیزات تخصصی استفاده کند، در صورتی که ماشین شما باید از یک گودال خارج شود یا از یک مکان خارج از جاده بازیابی شود.به طور معمول، وسایل نقلیه سنگین یا بزرگ مانند کامیون‌ها، تریلرها و اتوبوس‌ها به خدمات یدک‌کشی بازیابی نیاز دارند، زیرا اغلب به دلیل حرکت زیاد خود معکوس می‌شوند یا در صورت از دست دادن کنترل راننده از جاده خارج می‌شوند.خودروهای سواری استاندارد نیز ممکن است به خدمات یدک کشی بازیابی خودرو نیاز داشته باشند، زیرا این نوع وسایل نقلیه می توانند در خارج از جاده منحرف شوند یا در گودال گیر کنند، به خصوص زمانی که باران می بارد و جاده ها لغزنده هستند.همچنین ممکن است هنگام رانندگی در مسیرهای کوهستانی، جاده های آسفالت نشده یا دره ها با وضعیت مشابهی روبرو شوید. در چنین شرایطی، راننده باید برای بازیابی وسیله نقلیه با خدمات بازیابی خارج از جاده تماس بگیرد تا وسیله نقلیه خود را به جاده بازگرداند.
منبع: ontowing.com

مطالبی که ممکن است دوست داشته باشید

نظر خود را بنویسید